Όροι Αγορών από το e-shop της HELLOHOME
www.hellohome.gr

1. Που ισχύουν οι παρόντες όροι

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.hellohome.gr (εφ’εξής “HELLOHOME”). Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεπάγεται την αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

2. Στοιχεία του πωλητή του E-SHOP

Ο πωλητής του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ατομική επιχείρηση της Μαρίας Παυλίδου του Χρήστου με το διακριτικό τίτλο «HELLOHOME», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (Φιλίππου 22, ΤΚ 546 31), τηλ. (+30) 2310 230.163 E-mail: info@hellohome.gr

3. Υποβολή Παραγγελίας-Κατάρτιση της πώλησης- Ακύρωση παραγγελίας

1. Όταν πατήσετε το κουμπί «Αποστολή Παραγγελίας», αυτό σημαίνει ότι στέλνετε στην HELLOHOME μία πρόταση για αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι σας και συμφωνείτε με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων Αγορών.

2. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από την HELLOHOME. Αυτό όμως, δεν συνιστά αυτόματα αποδοχή της πρότασης σας για αγορά, η οποία θα γίνεται μόνο αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε , οπότε και θα σας αποσταλεί ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης αποδοχής της παραγγελίας σας. Η HELLOHOME επιφυλάσσεται ρητά να αποδεχθεί την πρότασή σας ή όχι, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιλέξατε.

3. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει την HELLOHOME, αλλά εσάς.

4. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Το αίτημα ακύρωσης μπορείτε να υποβάλλετε είτε τηλεφωνικά, στο 2310 230.163 είτε μέσω μέιλ στο: info@hellohome.gr.

Παρακαλούμε για τους τρόπους πληρωμής δείτε εδώ.

4. Διαθεσιμότητα προϊόντων

1. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω αλλαγής της αναγραφόμενης τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η HELLOHOME θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την ισχύουσα τιμή ή τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση. Σε περίπτωση μη αποδοχής της, τυχόν πληρωμές που κάνατε θα ακυρώνονται, οπότε και θα ακολουθεί διαδικασία επιστροφής τους ανάλογη με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ορισμένα είδη είναι διαθέσιμα μόνο κατόπιν παραγγελίας σας και δεν διατίθενται προς πώληση στο κατάστημά μας. Στην περίπτωση αυτή εμείς παραγγέλνουμε τα είδη αυτά ειδικά για εσάς και την εκτέλεση της παραγγελίας σας, οπότε και δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή τους. Περισσότερα για την πολιτική επιστροφών μας δείτε εδώ.

2. Η HELLOHOME ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Η HELLOHOME θα σας ενημερώσει σχετικά με τυχόν λάθη σε αναγραφόμενες τιμές προϊόντων που παραγγείλατε και την ισχύουσα τιμή. Τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται.

3. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεστε εντός 3 έως 5 εργασίμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.

5. Τρόποι- χρόνοι και κόστος παράδοσης

1. Η HELLOHOME εξυπηρετεί παραγγελίες με τόπο παράδοσης εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Οι παραγγελίες μπορούν να παραδοθούν με τους εξής τρόπους:
• Να αποστέλλονται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ (DHL) και επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 5 ευρώ εφόσον η παραγγελία σας δεν ξεπερνά τα 3 κιλά. Οι παραγγελίες μεγαλύτερου βάρους αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία και το κόστος διαφέρει αναλόγως του βάρους/όγκου και του τόπου προορισμού. Σε κάθε περίπτωση και για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται προ της αποστολής και σας αποστέλλεται σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.
• Να τις παραλάβετε από το κατάστημά μας. Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής, ωστόσο η πληρωμή της παραγγελίας σας θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί με ηλεκτρονικά μέσα (κατάθεση σε λογαριασμό ή πληρωμή με κάρτα ή Paypal μέσω του e-shop μας) Για περισσότερα σχετικά με τους τρόπους πληρωμής δείτε εδώ.

2. Οι επιστροφές προϊόντων που γίνονται με χρέωση δική μας, δηλαδή όσες οφείλονται σε ελαττωματικότητα του προϊόντος ή τυχόν εσφαλμένη εκτέλεση της παραγγελίας σας, θα γίνονται αποδεκτές μόνο με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ (DHL).

3. Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται εντός των 3-5 επόμενων εργάσιμων ημερών. Ο χρόνος παράδοσης εναπόκειται αποκλειστικά στις εταιρίες ταχυμεταφορών ή μεταφορών, όμως ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)

4. Η παράδοση των παραγγελιών θα πραγματοποιείται, εφόσον είναι εφικτό, εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία τους από την HELLOHOME, εκτός εάν ειδικές συνθήκες επηρεάζουν το φόρτο των εταιριών ταχυμεταφορών και επιφέρουν έκτακτες καθυστερήσεις (πχ περίοδοι εορτών, αργιών, ή εκτάκτων συνθηκών όπως λ.χ. της πανδημίας). Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών (πχ νησιά ή απομακρυσμένες επαρχίες), ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί 3-5 ημέρες περισσότερο χρόνο.

Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

6. Έξοδα επιστροφής προϊόντος.

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που σας αποστείλαμε και είναι ελαττωματικά ή εσφαλμένα, βαρύνουν εμάς, εφόσον τα επιστρέψετε με τη συνεργαζόμενη μαζί μας εταιρία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε.

Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων βαρύνουν εσάς.

7. Έλεγχος προϊόντων κατά την παραλαβή

Κατά την παράδοση οφείλετε να ελέγχετε τα προϊόντα που παραλαμβάνετε, καθώς μετά από αυτήν φέρετε εσείς τον κίνδυνο της τυχαίας καταστροφής, χειροτέρευσης ή απώλειάς τους. Η υπογραφή σας στο έντυπο παραλαβής έχει τη σημασία ότι αναγνωρίζετε πως παραλάβατε ορθά τα προϊόντα της παραγγελίας σας και ότι αυτά δεν φέρουν ελάττωμα.

8. Μη παραλαβή προϊόντων

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία μετά από τη λήψη της ειδοποίησης από τον μεταφορέα και αυτή επιστρέψει στην HELLOHOME, αυτή επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, (αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής), το οποίο θα εξοφλείται από τη HELLOHOME με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.
Σε περίπτωση που δηλώσετε εκ νέου την επιθυμία παραλαβής των προϊόντων, τα έξοδα επαναποστολής τους θα βαρύνουν εσάς, ανεξαρτήτως του ύψους της παραγγελίας.

9. Δωροεπιταγές

Σε περίπτωση που προβείτε σε αγορά δωροεπιταγής, θα δημιουργηθεί ένας μοναδικός κωδικός που αντιστοιχεί στη δωροεπιταγή σας και θα αποσταλεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη που δηλώσατε κατά την αγορά της. Προσέξτε ώστε να πληκτρολογείτε ορθά τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη.

Η εξαργύρωση της δωροεπιταγής μπορεί να γίνει εντός 6 μηνών από την αγορά της με τους εξής τρόπους:
Α) Στο φυσικό μας κατάστημα (Φιλίππου 22-Θεσσαλονίκη) από οποιονδήποτε επιδεικνύει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστείλαμε, με τον κωδικό της δωροεπιταγής.
Β) Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, από οποιονδήποτε, ο οποίος αφού επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμεί, θα χρησιμοποιήσει ως τρόπο πληρωμής τον κωδικό της δωροεπιταγής.

Οι δωροεπιταγές δεν αποτελούν προϊόν ή αγαθό, επομένως δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν, καθώς αυτό εξομοιώνεται με ρευστοποίηση της δωροεπιταγής. Είναι όμως δυνατή η επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν με δωροεπιταγή, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στους όρους επιστροφών μας.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που αγοράστηκαν με την δωροεπιταγή,
η επιστροφή της αξίας τους θα πραγματοποιείται με την πίστωση της αξίας τους στο διαθέσιμο υπόλοιπο της δωροεπιταγής. Εάν η δωροεπιταγή έχει λήξει κατά την επιστροφή των προϊόντων, η αξία του προϊόντος θα πιστώνεται σε ένα Πιστωτικό Κουπόνι που θα παραδίδεται στον πελάτη, είτε ηλεκτρονικά, εφόσον πραγματοποίησε την αγορά του μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, είτε στο φυσικό κατάστημα, όταν έχει πραγματοποιήσει την αγορά του στο φυσικό μας κατάστημα.

Οι δωροεπιταγές μπορούν να εξαργυρωθούν σταδιακά, οποτεδήποτε εντός χρονικού διαστήματος 6 μηνών από την αγορά τους, με επιλογή προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, συμπληρώνοντας τη διαφορά της τιμής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με βάση την ελληνική νομοθεσία και ειδικότερα σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 7 του Κώδικα Φορολογίας Απεικόνισης Συναλλαγών (Ν. 4093/2012) απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο εκδίδεται στην πώληση, κατά την παράδοση ή την έναρξη αποστολής του αγαθού. Επομένως κατά την αγορά της δωροεπιταγής δεν εκδίδεται απόδειξη λιανικής, καθώς δεν λαμβάνει χώρα παράδοση-πώληση αγαθών, αλλά αγορά δικαιώματος υπέρ τρίτου το οποίο είναι ενσωματωμένο στη δωροεπιταγή.

10. Πληρωμή και τιμές προϊόντων

1. Όλες οι τιμές στο www.hellohome.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α.

2. Με την ολοκλήρωση της επιλογής των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής, δηλαδή:
Α)με χρεωστική, προπληρωμένη ή πιστωτική κάρτα Visa, Maestro & Mastercard,
Β)με κατάθεση στον υπ’ αριθ. IBAN: GR71 0172 2220 0052 2207 7807 854 τραπεζικό λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς (δικαιούχος Μαρία Παυλίδου του Χρήστου). Παρακαλούμε σημειώστε ότι όλα τα έξοδα τραπέζης τόσο της τράπεζας αποστολής όσο και της τράπεζας Πειραιώς επιβαρύνουν τον πελάτη.
Γ)μέσω του λογαριασμού σας Paypal

3. Γίνονται δεκτές κάρτες Maestro, MasterCard και Visa. Τα στοιχεία πληρωμής κρυπτογραφούνται κατά την επεξεργασία τους. Όλες οι online πληρωμές μέσω κάρτας γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την HELLOHOME, αλλά από τη συνεργαζόμενη τράπεζα μέσω της ασφαλούς online πλατφόρμας πληρωμής της. Σημειώστε ότι ενδέχεται το ασφαλές σύστημα πληρωμών να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή μέσω 2 παραγόντων αυθεντικοποίησης, αποστέλλοντάς σας γραπτό μήνυμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα με μοναδικό κωδικό, με την προϋπόθεση να διαθέτετε ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας έκδοσης της κάρτας σας. Σε περίπτωση που ο αγοραστής που πραγματοποιεί την συναλλαγή δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον ιδιοκτήτη της Κάρτας, η www.hellohome.gr δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει υποχρέωση επιστροφής χρημάτων.

4. Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της HELLOHOME στην Τράπεζα Πειραιώς, η παραγγελία ετοιμάζεται από εμάς με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 10 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

5. Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από την HELLOHOME με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Όταν η πληρωμή από εσάς έχει γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό μας, για την επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να μας δηλώσετε το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού σας, στον οποίο δικαιούχος είναι το πρόσωπο που υπέβαλε την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

11. Παρακράτηση κυριότητας

Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της HELLOHOME μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.

12. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες ξεκινούν από την παράδοση του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και την τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων. Εφόσον κατά την υποβολή της παραγγελίας σας ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου πώλησης (και όχι απόδειξη λιανικής), θα θεωρήσουμε ότι ενεργείτε στο πλαίσιο της επαγγελματικής σας δραστηριότητας, με συνέπεια να μη σας διατίθεται το δικαίωμα υπαναχώρησης και οι λοιπές προβλέψεις περί προστασίας του καταναλωτή.

Σημειώστε ότι σε ορισμένα προϊόντα όπως σκουλαρίκια, για λόγους υγιεινής, δεν επιτρέπεται η επιστροφή. Η επιστροφή δεν επιτρέπεται επίσης σε προϊόντα που δεν ήταν διαθέσιμα άμεσα και παραγγέλθηκαν ειδικά για εσάς.

Τα υπόλοιπα προϊόντα μπορείτε να τα επιστρέψετε, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
2. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
3. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
5. Προϊόντα που συναρμολογούνται δεν θα πρέπει να έχουν συναρμολογηθεί.
6. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφετε διαπιστωθεί ότι έχει υποστεί αλλαγές, φθορές ή αλλοιώσεις που δεν ανάγονται στο αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό της απομείωσης της αξίας του προϊόντος (βλ. παρακάτω στον όρο 15).

13. Τρόποι άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης :

Η δήλωση υπαναχώρησης αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:
• Με συστημένη επιστολή προς την ατομική επιχείρηση «ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (Φιλίππου 22-ΤΚ 54631)
• ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@hellohome.gr

Βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

Συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, υπογράψτε την και στείλτε την με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.

Εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.
• Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη στη διεύθυνση: Μαρία Παυλίδου, Θεσσαλονίκη, Φιλίππου 22-ΤΚ 54631.

14. Αλλαγές προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά προϊόντων που παραλάβατε και αντ’ αυτών να παραγγείλετε κάποια άλλα, ίσης, μεγαλύτερης ή μικρότερης αξίας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί μας, ώστε να διευθετηθεί η επιστροφή των αρχικών και η αποστολή των νέων προϊόντων, καθώς και οι τυχόν διαφορές στην τιμή τους. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής των αρχικών προϊόντων αλλά και αποστολής της δεύτερης παραγγελίας σας βαρύνουν εσάς.

15. Συνέπειες υπαναχώρησης

1. Γενικά

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και τα τυχόν οφέλη που απορρέουν από αυτή την μείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της συνηθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο εκτός από εκείνον που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως συνηθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή θα γινόταν με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Προϊόντα που επιστρέφονται ταξιδεύουν με κίνδυνο του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η HELLOHOME ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με αυτόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης πραγματοποίησε την υπαναχώρηση προκειμένου να παραγγείλει άλλα προϊόντα (αλλαγή προϊόντων), το τίμημα των τελευταίων προϊόντων μπορεί να συμψηφίζεται με το ποσό προς επιστροφή, κατόπιν σχετικής συνεννόησης. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

2. Μείωση αξίας προϊόντος- επιστροφή χρημάτων

Μείωση αξίας

Εφόσον επιστρέφετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και έχοντας τηρήσει τις προϋποθέσεις επιστροφής που αναφέρονται παραπάνω, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τη μείωση της αξίας του προϊόντος (συνήθως της τάξης του 20% της αρχικής του αξίας), εφόσον η διαχείριση που έχετε κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο της εξέτασης που θα έκανε ένας πελάτης σε ένα φυσικό κατάστημα για να ελέγξει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του. Στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, μειωμένη κατά το ποσό της απομείωσης, το οποίο θα εξοφλείται από τη HELLOHOME με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενεργήσατε την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Επιστροφή χρημάτων

Η HELLOHOME θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η HELLOHOME δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο). Η HELLOHOME να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η HELLOHOME σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). 

16. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία

1. Τα δικαιώματα των καταναλωτών από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του νόμου περί προστασίας των Καταναλωτών, αλλά και από κάθε άλλη σχετική διάταξη, ισχύουν όπως προβλέπουν οι παραπάνω νομικές διατάξεις. Η ευθύνη της HELLOHOME για ελαττώματα ή ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων περιορίζεται σε διάστημα δύο μηνών από την παραλαβή των προϊόντων από τον πελάτη.
2. Αξιώσεις του πελάτη για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση κάθε είδους και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδίως, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
3. Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.


17. Ελαττωματικά προϊόντα: δικαίωμα επιστροφής, διόρθωσης ή αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων

Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η HELLOHOME θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να διορθωθεί αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@hellohome.gr για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

Τα προϊόντα που απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν χρωματικά από την πραγματικότητα, (εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως των χαρακτηριστικών της φωτογράφησης, του φωτισμού κατά την φωτογράφηση, της ανάλυσης της οθόνης κλπ). Τέτοιες αποκλίσεις δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ελλείψεις συνομολογημένης ιδιότητας ή ως ελαττωματικότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε.

Άλλα δικαιώματα σας σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων:

1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων ή των συμφωνημένων με τους παρόντες όρους χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παραπάνω περιγραφόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει όποιο επιθυμεί από τα δικαιώματά που του δίνει ο νόμος λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος (διόρθωση, αντικατάσταση, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση), και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη HELLOHOME.
2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@hellohome.gr με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η HELLOHOME επιφυλάσσεται ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως τέτοιου, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί με μη ελαττωματικό ή να διορθωθεί, εφόσον αυτό είναι εφικτό.
4. Εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες, το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν παρέχεται εκ του νόμου.
5. Εάν το ελάττωμα επιδέχεται διόρθωσης, ή αντικατάστασης ο πελάτης οφείλει να αποδεχθεί τη διόρθωση ή την αντικατάσταση, εκτός αν αυτή είναι ασύμφορη για τον πελάτη.
6. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και η HELLOHOME μετά τον παραπάνω έλεγχο διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττωματικότητας, ο πελάτης μπορεί να πληροφορείται σχετικά με την πορεία της αντικατάστασης ή της διόρθωσης.
7. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

18. Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Σας ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας από την συναλλαγή μας, συλλέγονται τα προσωπικά σας δεδομένα που μας δίνετε και τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων, καθώς και για σκοπούς τήρησης των υποχρεώσεων που μας επιβάλλει ο νόμος (πχ έκδοση νόμιμων παραστατικών, υποβολή φορολογικών δηλώσεων κλπ). Τα δεδομένα αυτά δεν θα διαβιβάζονται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη, εκτός των συνεργατών μας, οι υπηρεσίες των οποίων είναι απαραίτητες για την εκτέλεση της σύμβασης (πχ μεταφορείς, εταιρίες μηχανογραφικής υποστήριξης, φιλοξενίας της ιστοσελίδας μας κλπ). Όλοι οι συνεργάτες μας έχουν δεσμευτεί εγγράφως για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Τυχόν δεδομένα πελάτη που υπάρχουν σε επιστρεφόμενα προϊόντα, θα διαγραφούν από την HELLOHOME και δεν θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας από εκείνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τα δικαιώματα σας σχετικά με αυτά, δείτε την πολιτική απορρήτου.

19. Τελικές διατάξεις

1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.

2. Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της HELLOHOME και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε επίσης, στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

3. Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

4. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

20. Ενημέρωση και τροποποίηση

Η HELLOHOME διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί / επικαιροποιεί επιμέρους τμήματα των παρόντων Όρων, χωρίς υποχρέωση σχετικής προηγούμενης ενημέρωσης σας. Παρακαλούμε να διαβάζετε πάντα τους όρους αυτούς, προτού πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή, ώστε να ενημερώνεστε για την τρέχουσα έκδοσή τους, σε περίπτωση που έχουν γίνει τυχόν τροποποιήσεις ή ενημερώσεις.

Τελευταία ενημέρωση των παρόντων όρων: Μάιος 2022